2011/11/12

Lazy evening.

Wczoraj wszystko było zamknięte z okazji święta Niepodległości. Cały dzień spędziłam w domu, porządkując moją szafę, a wieczorem obejrzałam film, na który od dawna miałam ochotę. Był to "Księżyc w Nowiu". Wiem, że wiele osób wyśmiewa sagę "Zmierzch" i grę aktorów. Jednak moim zdaniem mają oni w sobie coś przyciągającego i osobiście lubię te filmy o niby banalnej fabule. Ale która dziewczyna nie chciałaby spotkać ideału?
Dzisiaj pokazuję Wam część mojego pokoju.


Yesterday was a Indepedence Day, so I spent this time at home. I was ordering my closet and at the evening I decided to watch "New Moon". I know that a lot of people laugh in "Twilight Saga" and game players. But in my opinion they have something attractive and personally I like this movies a kind of banal story.
But which girl would not like to  meet the ideal?
Today I would like to show You a part of my room. Do U like it?  












xoxo Zuza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz